Izziv za poslovodstvo: Smo storitveno naravnano industrijsko podjetje, ki se sooča s težavami pri komunikaciji z oddaljenimi naročniki na segmentu B2B.
Trgovci sledijo trendom tako pri izdelkih, ki jih ponujajo, kot tudi v primeru ustvarjanja moderne nakupovalne izkušnje.
Nove spletne trgovine odpirajo tudi podjetja, ki tako nadgrajujejo svojo ponudbo v fizičnih poslovalnicah, a le redka za spletno B2B prodajo.
Razvojne aktivnosti morajo biti nenehno usmerjene v generiranje inovacij, saj le tako lahko podjetja vzpostavijo bistveno prednost pred konkurenco.
V avtomobilski in jeklarski industriji čutijo ohlajanje, v farmacevtski pa vse večjo rast povpraševanja.
Oviro za gradnjo predstavlja tudi nov Gradbeni zakon, ki je v primerjavi s prejšnjim rigidnejši, bolj zapleten in dolgotrajen.
Za nekatera delovna mesta bodo delodajalci še naprej iskali kader v tujini, več bo moralo biti tudi povezovanja z izobraževalnimi ustanovami.
Ponudniki turističnih storitev bi morali stremeti k privabljanju bolj zahtevnih gostov, obenem pa jih poskušati zadržati dlje časa ter tudi izven sezone.
Kljub ohlajanju, ki ga opažajo, podjetja izvajajo številne ukrepe za izboljšanje poslovanja.
Leto 2020 bo za svet pomembno, ker bodo ameriške predsedniške volitve v novembru 2020 pokazale, do katere mere se bo spreminjala ameriška usmeritev pri boju za uravnoteženje trgovinske menjave ter podpori obnovljivim virom.